pentru ca toti ne dam artisti (btw, pozele nu sunt prelucrate deloc. fac parte din tagma "puritanilor", nu editez niciodata fotografiile)

joi, 26 februarie 2009

iarna si tot ce-i gri

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. superbe pozele ,miss u girl, ti-am lasat un offline zilele trecute si am asteptat sa ma suni,eu nu mai am nr tau de tel nici a lui cata sau a lui moly,iar cu deddy nu mai vb deloc,si nici nu am iesit k sa am de unde sa-l aflu sper k esti bine iti las si aici nr meu poate poate o sa-mi dai un sms kand ejti prin Bm 0756943185 kiss& luv u girl

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate